13 Kasım 2009 Cuma

Arkadaşlık Siteleri dikkat edilmesi gerekenler



Online dating sektöründen bahsederken, esgeçmemek gereken önemli bir noktada, islami arkadaşlık siteleri. Özellikle son zamanlarda dünyayı ve muhafazakarları etkisi altına alan bu tip arkadaşlık siteleri son derece revaçta. Dünyada örnekleri bulunan, ülkemizde ise sadece taklit olmajtan öteye gidemeyen bu tip sitelerden kimisi, insanların inançlarını sömürmekte ve en temiz duyguları alet ederek dolandırıcılık yapmaktadırlar.

Örneğin sahte bir bayan fotoğrafı ile ve yine sahte profiller aracılığı ile kişisel bilgileriniz istenmekte ve hesabınızdan para aktarılmaktadır. Bilişim suçları kapsamına giren bu olaylardan korunmak için lütfen ticari altyapısı olmayan sitelere kayıt olmamakta fayda var.

Son zamanlarda türbanlı arkadaşlık ya da türbanlı kızlar sohbet arkadaşlık adı altındaki sitelere, Bulgaristan bazlı yapılan dolandırıcılıklar tespit edilmiştir. Kullanıcılardan telefon istenmekte daha sonra çağrı bırakılarak para talep edilmekte ve yine bu masum inançlar din kisvesi adı altındaki dolandırıcılar tarafından kötüye kullanılmaktadır.

4 yorum:

  1. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil
  2. MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ismim "Çağrı" istanbul'da yaşıyorum. 31 yaşında neşeli sevecen karışımdaki kişiyi hep mutlu etmek isteyen genç güleryüzlü birisiyim. Eminim'ki tanışacağım kişide tatlı ve sempatik birisi, resimlerimi whatsapp, instagram ve facebook üzerinden görebilirsiniz. ( 0533 137 15 34 ) görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  4. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil